tirsdag 27. oktober 2009

Arbeid og vakker høst 2009 :)

Aldri før har det vært så vakker høst som det er nå, og ennå er vi ikke kommet til november helt. Det er slutten av oktober i år 2009 og solen skinner så klart og tydelig som sjelden gang så sent på høsten som dette. Bloggen er heller ikke blitt så mye oppdatert da jeg har arbeidet mye..


Hva jobber jeg med for tiden? Jo, et stort prosjekt for jobben min som går ut på å produsere et blad for dem, noe jeg finner veldig interessant og kreativt. Det får meg virkelig til å vise mitt potensiale for både å skrive og ta bilder. En perfekt kombinasjon. Første utgaven klar for november er så godt som ferdig, med bare litt finpussing av formatet bladet skal sendes i.


Ellers nyter jeg det gode været sammen med venner og familie. Det var alt for denne gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar