søndag 20. september 2009

En vanlig søndag...

Her sitter jeg en vanlig søndag i mitt eget hjem. Middag med Thai Curry sauset kjøttdeig og spagetti er spist til middag og det var godt, og nå er jeg god og mett. For tiden oppholder jeg meg foran dataen og blar gjennom ulike sier og innslag. Prøver meg som blogger for første gang. Ja, det er noe nytt det også nå for tiden og tydeligvis veldig populært. Det vil ta tid før jeg klarer å sette meg helt inn i hva disse tingene går i, så det skal bli spennende å se etterhvert..


Ellers er ikke humøret helt på topp som det burde være. Vi beveger oss mot mørkere tider med kulde, senhøst som snart vil gå over til vinter og lange netter. Det er vel en del av livets syklus.


Enkelte personer kan virke sårende på en i måten de oppfører seg eller ved ren avvisning. Er i grunnen ikke fremmed for noe slikt, men er heller ikke den som godtar å bli tråkket på. Er en person som gir klar beskjed når jeg føler meg tråkket på..


Om en stund tror jeg at jeg vil spille på min XBox 360 Elite. Mass Effect syns å være et ganske så populær spill, og det er trolig et av de beste spillene som er utviklet for XBox 360. Grafikken er en kapittel for seg, likeså lyden og musikken, og i full HD-oppløsning, noe som er utrolig kjekt! Tør vi håpe på at XBox 360 vil støtte 2160p-modus når det entrer TV-markedet neste år? Det er lov å håpe :)


Da får dere ha en god søndag og finn på noe konstruktivt å gjøre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar