lørdag 10. oktober 2009

En helg med familien :)

Så er det helg igjen og nå nyter jeg helgen sammen med familien min. Fredagen var jeg hjemme alene, lagde meg taco og slappet av med noen gode filmer og musikk. 
Det var rart å se noen av de gamle Michael Jackson-konsertene på DVD. Dangerous-turnen var det vel. Det var storslående og litt av et forykkende show. Ellers har mye av fredagskvelden gått til å  spille videre på Mass Effect ved å ta en del små-oppdrag før jeg forsetter med hovedoppgavene.


Idag har jeg og familien min handlet mat og drikke til helgen, og selvsagt tippet lotto.
Hvem vet om jeg vinner jackpot..hehe? Hadde det bare vært så vel.  Imorgen blir det laget 
noen unike vafler som ikke er laget før, nemlig blåbær-vafler! Mmm...lurer på hvor godt det er!


Det ser jeg frem til å spise i morgen. Dette var alt fra bloggen min denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar