lørdag 10. oktober 2009

Frisk som en fisk :)



















Idag har jeg vært hos hjertespesialisten i Bergen Sentrum (07.10.09). 
Dagen er onsdag og hadde fri fra jobben. Stod opp vel rundt 10-tiden 
på morgen, dusjet og stellet meg for å gjøre meg klar. Møtte mor i sentrum 
og sammen fant vi Hjertesenteret ved Markeveien 4c. Fant den i rimelig god 
tid før jeg skulle være der i 13-tiden. Klokken var da nærmere 12, og det var avtalt å treffe min mor på Burger King. Der tok vi oss en matbit og pratet før vi gikk inn dit sånn vel rundt kvart på ett på ettermiddagen. Satt inne og ventet, tok en blodprøve, så ble hjerte og lunger testet.




Noe som var uvant og som jeg ikke tenkte så mye på var at det ble tatt en ultralyd av hjertet. Dette er en utvidet funksjon som man nå også har fått i de senere årene, noe som gjør det lettere å sjekke om hjertet fungerer normalt, noe det heldigvis gjorde. Det var ingenting galt, og samtidig sjekket man lungekapasiteten og fant ingenting galt med det heller. Alt fungerte normalt, så jeg er definitivt frisk som en fisk. Det ble spurt om jeg røykte, og jeg svarte nei, og er veldig moderat med alkohol, bruker ikke narkotiske stoffer eller medisiner og tar vare på meg selv så godt som jeg kan. Har faktisk gått ned 6 kilo på en måned også, noe som er bra! 







Alt i alt har dette vært fantastiske nyheter og det gjør at jeg nå kan slappe av og ikke bekymre meg for at noe er galt, for det er det ikke. Ellers har resten av kvelden blitt brukt til å slappe av hjemme med god mat og film, før min mor ble kjørt hjem til seg av broren min som jeg deler leilighet med foreløpig. Nå sitter jeg og surfer på nettet før kvelden går til spilling og video.






















Det var alt for denne gangen, folkens.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar